Analityka produktowa

Analityka pomaga firmom zrozumieć klientów i produkty, aby mogli podejmować świadome decyzje i rozwijać swój biznes
w oparciu o fakty.

Analityka produktowa jest kluczowym elementem każdej strategii biznesowej. Pomaga firmom zrozumieć swoich klientów i rynki, monitorować wydajność swoich produktów, zachować konkurencyjność oraz identyfikować możliwości rozwoju. Wykorzystując spostrzeżenia dostarczane przez analitykę produktów, firmy mogą podejmować świadome decyzje i poprawiać wyniki finansowe. Jedną z kluczowych zalet analityki produktowej jest możliwość uzyskania wglądu w zachowania i preferencje klientów. Informacje te można następnie wykorzystać do dostosowania działań marketingowych i projektowania produktów w celu lepszego zaspokojenia potrzeb klientów. 

Nasze autorskie narzędzia wykraczają daleko poza klasyczną analizę statystyczną – nie tworzymy listy najcześciej i najrzadziej kupowanych produktów – określamy najistotniejsze cechy produktów w poszczególnych grupach i ich wzajemne dopasowanie. Korzystamy z najnowszych osiągnięć z dziedziny sztucznej inteligencji po to, by sięgać głębiej i celnej opisywać to czego tak naprawdę chcą Twoi klienci.

Odkryjemy dla Ciebie

Najistotniejsze segmenty
Twojego asortymentu

Dopasowanie Twojej strategii do realnych potrzeb klientów

Wspólne cechy najlepiej
sprzedających się produktów

Możliwości optymalizacji
strategii sprzedażowych

Najlepsze kierunki
rozwoju Twojej oferty 

Relacje sprzedażowe pomiędzy produktami w segmentach

Zmiany w trendach i nawykach zakupowych klientów

Właściwą strategie
promocji i rabatowania

  • Poznaj co łączy Twoje najbardziej dochodowe produkty i maksymalizuj zyski
  • Poszerz ofertę o nowe produkty dopasowane do oczekiwań klientów
  • Zmniejsz koszty przez identyfikacje najmniej istotnych obszarów swojego asortymentu
  • Śledź zmiany w nawykach zakupowych klientów i wyjdź im na przeciw dzięki aktualizacji oferty
  • Optymalizuj strategie utrzymania stanów magazynowych
  • Efektywnie wykorzystaj budżet marketingowy
  • Dobierz właściwą strategie promocji, rabatowania i łączenia produktów w pakiety

Wykorzystaj swoje dane, naszą wiedzę ekspercką i sztuczną inteligencję do lepszego poznania preferencji klientów,
śledź trendy i dostarczaj im to czego naprawdę potrzebują.​

Interesujące?

Umów się na bezpłatne konsultacje i dowiedz się co możemy
zrobić dla Ciebie i Twojego biznesu