Rozwiązania dla e-commerce

Łączymy wiedzę ekspercką z nowoczesną technologią pomagając firmom e-commerce podejmować świadome
decyzje w rozwoju biznesu.

Dzięki naszym usługom analityki dla e-commerce będziesz w stanie lepiej zrozumieć zachowania i nawyki zakupowe swoich klientów. Pogłębiona wiedza oparta o fakty pozwoli Ci na wybór odpowiedniej strategii do realizacji swoich celów biznesowych. Znajomość i rozumienie faktów jest kluczowe w podejmowaniu świadomych decyzji – dobrze o tym wiemy dlatego na równi z ich odkrywaniem stawiamy także odpowiedni sposób ich prezentacji, tak, żeby przedstawiane dane były jasne i klarowne. Nasze narzędzia ułatwiają dostrzeżenie trendów i wzorców, pomagając zidentyfikować obszary wymagające ulepszeń i wzrostu oraz te które mają w sobie ukryty potencjał

Rozwiązania dla sklepów internetowych

Sklepy internetowe to tysiące produktów, dziesiątki cech i kategorii – miliony możliwych kombinacji, a wszystko po to, żeby trafić w gusta klientów i zaspokoić ich potrzeby. Konkurencja na rynku e-commerce, szczególnie w dzisiejszych czasach jest coraz większa, a usługi marketingowe czy przestrzeń magazynowa coraz droższe. Nasza analityka dla sklepów internetowych wychodzi na przeciw wyzwaniom które przed nimi stoją, pozwalając maksymalizować zyski i optymalizować koszty. 

  • Maksymalizuj zyski dzięki identyfikacji najważniejszych obszarów swojego asortymentu
  • Redukuj koszty dzięki identyfikacji najmniej istotnych obszarów swojej oferty
  • Optymalizuj strategie utrzymania stanów magazynowych
  • Dobierz właściwą strategie przy wprowadzaniu nowego asortymentu
  • Efektywnej zarządzaj budżetem marketingowym
  • Ustal właściwą strategie promocji i rabatowania produktów

Rozwiązania dla SaaS

SaaS (Software-as-a-Service) to na ogół skomplikowany ekosystem na który składa się jeden, ale za to kompleksowy produkt z którego korzystają klienci-użytkownicy. Ci z reguły robią to w najróżniejszy sposób. Wyzwaniem stojącym przed firmami typu SaaS, to odkrycie zależności pomiędzy klientem, a usługą. Dzięki zrozumieniu czego oczekują klienci wobec dostarczanego im narzędzia oraz odkryciu powodów dla których przestają z niego korzystać masz szanse rozwinąć sprzedaż, zwiększyć retencję (utrzymanie klientów) oraz ograniczyć churn (odejście klientów). Wykorzystaj nasze modele i analitykę behawioralną do lepszego zrozumienia swoich klientów i dostarczaj im tego czego potrzebują.

  • Poznaj swoich najlepszych klientów, dowiedz się ilu ich jest i co ich łączy
  • Optymalizuj strategie sprzedażowe
  • Zadbaj o relacje i dłuższe utrzymanie klientów
  • Określ segmenty docelowe i powiąż je z najbardziej dopasowanymi grupami produktów
  • Celniej prognozuj przychody i wartość klientów

Interesujące?

Umów się na bezpłatne konsultacje i dowiedz się co możemy
zrobić dla Ciebie i Twojego biznesu