Analityka dla e-commerce
Zacznij zarabiać więcej!
Pomagamy firmom e-commerce lepiej poznać preferencje zakupowe ich klientów. Wykonujemy analizy portfelowe – korzystając z najnowszych zdobyczy technologicznych oceniamy asortyment oraz zachowania klientów, szukając optymalizacji w strategiach sprzedażowych.
Tworzymy profile oraz modele idealnego produktu i klienta. Identyfikujemy trendy i istotne zmiany w nawykach zakupowych.
Wszystko po to by firmy e-commerce mogły maksymalizować zyski i optymalizować koszty.
Produkt
Kompleksowy raport zawierający analizy i wizualizacje istotnych aspektów dotyczących oferowanego asortymentu oraz klientów, wyciągnięte wnioski oraz propozycje dotyczące zmian w aktualnej strategii. Możliwość integracji analityki do
dedykowanego Dashboardu BI
Dla kogo?
Specjalizujemy się w branży e-commerce. Obsługujemy średnie i duże sklepy internetowe, hurtownie internetowe oraz firmy usługowe online (SaaS). Wspieramy filozofię decyzji opartych o fakty i dane.
Korzyści
Maksymalizacja zysków, ograniczenie kosztów, optymalizacja strategii sprzedażowej i marketingowej. Efektywniejsze zarządzanie budżetem. Zmiany możliwe do wprowadzenia
“od zaraz”.
Analityka produktowa dla e-commerce
- Maksymalizuj zyski dzięki identyfikacji najważniejszych obszarów swojego asortymentu
- Dowiedz się co sprzedawać dzięki profilowi idealnego produktu dobranego do typów Twoich klientów
- Redukuj koszty dzięki identyfikacji najmniej istotnych obszarów swojej oferty
- Optymalizuj strategie utrzymania stanów magazynowych
- Dobierz właściwą strategie przy wprowadzaniu nowego asortymentu
- Efektywnej zarządzaj budżetem marketingowym
- Ustal właściwą strategie promocji i rabatowania produktów
- Identyfikuj trendy i zmiany w nawykach zakupowych Twoich klientów.
- Dostęp do najważniejszych informacji dzięki integracji Dashboardu BI
Interesujące?
Umów się na bezpłatne konsultacje i dowiedz się co możemy
zrobić dla Ciebie i Twojego biznesu