Analityka dla e-commerce
Zacznij zarabiać więcej!

Pomagamy firmom e-commerce lepiej poznać preferencje zakupowe ich klientów. Wykonujemy analizy portfelowe – korzystając z najnowszych zdobyczy technologicznych oceniamy asortyment oraz zachowania klientów, szukając optymalizacji w strategiach sprzedażowych.
Tworzymy profile oraz modele idealnego produktu i klienta. Identyfikujemy trendy i istotne zmiany w nawykach zakupowych. 

Wszystko po to by firmy e-commerce mogły maksymalizować zyski i optymalizować koszty.

Produkt

Kompleksowy raport zawierający analizy i wizualizacje istotnych aspektów dotyczących oferowanego asortymentu oraz klientów, wyciągnięte wnioski oraz propozycje dotyczące zmian w aktualnej strategii. Możliwość integracji analityki do
dedykowanego Dashboardu BI

Dla kogo?

Specjalizujemy się w branży e-commerce. Obsługujemy średnie i duże sklepy internetowe, hurtownie internetowe oraz firmy usługowe online (SaaS). Wspieramy filozofię decyzji opartych o fakty i dane.

Korzyści

Maksymalizacja zysków, ograniczenie kosztów, optymalizacja strategii sprzedażowej i marketingowej. Efektywniejsze zarządzanie budżetem. Zmiany możliwe do wprowadzenia
“od zaraz”.

Analityka produktowa dla e-commerce

  • Maksymalizuj zyski dzięki identyfikacji najważniejszych obszarów swojego asortymentu
  • Dowiedz się co sprzedawać dzięki profilowi idealnego produktu dobranego do typów Twoich klientów
  • Redukuj koszty dzięki identyfikacji najmniej istotnych obszarów swojej oferty
  • Optymalizuj strategie utrzymania stanów magazynowych
  • Dobierz właściwą strategie przy wprowadzaniu nowego asortymentu
  • Efektywnej zarządzaj budżetem marketingowym
  • Ustal właściwą strategie promocji i rabatowania produktów
  • Identyfikuj trendy i zmiany w nawykach zakupowych Twoich klientów.
  • Dostęp do najważniejszych informacji dzięki integracji Dashboardu BI

Interesujące?

Umów się na bezpłatne konsultacje i dowiedz się co możemy
zrobić dla Ciebie i Twojego biznesu